Ayfersena Aranızda, bu süreçte saç boyayan oldu mu acaba? Kaçıncı haftada ve ne şekilde yaptınız? Beyazlarim çok, henüz 11. Haftada yok ama gebeliğimin sonuna kadar böyle idare edebilirmiyim emin değilim
Mrv1007 Ayfersena doktorum izin vermemişti o haftalarda sorduğumda ama son haftalara yaklastım artık hamile çekimi falan yaptıracağım boyatmak istiyorum aynaya bakınca mutlu olamıyorum saçlarımı gördükçe 🥲 son kontrolümde yine soracağım doktora belki bu sefer izin verir
Evrim1906 Ayfersena 22 haftalıkken boyattım valla canım çünkü inanılmaz beyazım vardı Bi sıkıntı yaşamadım
Ayfersena Benimki de izin vermedi , direkt boyama dedi…biraz kendimi acindirinca:) boyamak istiyorsan da sadece 1 kez dedi. Gebelikte boyamiycam hadi ama emzirirken de sakıncalı, bitkisel boya vs. Acaba olmazmi
Mrv1007 Ayfersena çoğu doktor 12. Haftadan sonra bitkisel boyaya izin veriyormuş aslında, ben ombre yaptırıyorum yani bitkisel boya şansım yok açıcı kullanılıyo çünkü. Ay ne bileyim bazen düşünüyorum ünlüler hamileliklerinde çatır çatır saç boyatıyor hepsinin bebeleri turp gibi 🤣 sonra diyorum ki doktorun hayır dediği bi şeyi yapma vicdan azabı olur. Bir türlü karar veremeden 34. Haftama geldim 🤣🤣
minik22 Benimki çok lazımsa boyat dedi küfür eder gibi 😢 kendi rengime boyatsam sadece yeter ombre yaptırmıştım yalan oldu
Ayfersena İnternette, ombre, rofle vs işlemler saç derisine degmedigi için sorun olmuyor diyordu. Ama tabi bilmiyorum. Beyazlar için de dip boyası şart zaten