Risk hayatımızda ve gebelikte her an var,rabbim hepsine sağlık versin miniklerimizin🥰🙏 tabii 12den sonra artık daha iyi tutunmuş oluyor bebekler ama siz yine de kendinizi ev işleriyle vs çok yormayın 🙏 korkularınız da bence aşırı normal,hiç stres yapmayın korku hepimizin içinde var ama bebisinize tutunun sizde 😍😍🌺