Sevil1 Merhaba hanımlar hamileyken kulağıniz iltihap la beraber ağrı oldu mu bu durumda kulak damlası ağrı kesici ve kulak damlası antibiyotik kullanan varmı aranızda ,bir sakinca olur mu bebeğe
Nureeee Canım benim 11. Haftamda orta kulak iltihapı oldum aşırıda ağrılıydı ağrı kesici parol verdi doktor bide damla ağrı kesiciyi asla kullanmadım ama damlayı kullandım
Sevil1 Nureeee anladım , kulak damlası ağrı kesiciyi doktoruma sordum kullan dedi ama antibiyotik olan damlayı sormayı unuttum o sebeple tereddüt ettim ,çok sağol