Merhaba kızlar 7 haftalık hamileyim ama hiç belirtim yok mide bulantım vs yerkeşme kanamamda olmadı 4 haftalıkken 2 hafta sonra kalp atışını duymaya gelebilirsiniz dedi daha gitmedim 15inde gidicem sizde de hiç belirti olmadığı oldu mu göğüslerim aşıırı hassas ve sert bu arada ve karnım şişmeye başlar mı 7 haftalıkken şiş gibi ama ben mi öyle sanıyorum acaba