Özellikle ilk çocukta daha çok yapılıyor bu bitmeyen alışveriş. Ama inanın gerek yok ihtiyaç oldukça da alabilirsiniz bazı şeyleri. Mesela göğüs pompası, gümüş kapak, reflu yatağı vs. Hersey tam olsun hepimiz isteriz ama şu pahalilikta fuzuli geliyor bana. Maddi durumumuz sukur iyi ama belki bir kere kullanmayacagim şeylere paramı harcayim? Bir arkadaşım benim kızımdan küçülenleri kızına giydiriyor, onun oğlundan kalanları bana ayırmış neredeyse 1 yıllık kıyafetini gönderdi şimdiki bebeğim için kullanicaz nasipse. Yani kendinizi bu pahalilikta hersey tam olacak en iyisi olacak diye üzmeyin😉