Miniklimonum ahh kiyamam yaa oyle valla dogru aslinda zam korkusuyla yasar olduk simdi ne alsak kâr modunda herkes malesef ama bez stogu yapma canim dedigim gibi bebise yaramayabilir elinde kalir aonra bezler zaten 1 numarada 1 pakette yetmez 2-3 paket rahat kullanirsin eger tombik bi bebek olmazsa 2 numarada oyle ama 3-4-5 baya bi kullanirsin da stok yapma sakin baktin bebeginin cildine yariyor ozaman her indirimden bol bol stok yaparsin ben oyle yapmistim. Mesela esimin arkadasinin bebegine prima premium care yaramamis primanin pure olani yaramis o daha da pahali mesela ama yapicak hic birsey yok onu kullandilar cocuklarinda mecburiyetten, benim kizima premium care yaradi baska bez yaramadj simdi 1-1.5 aydir goon kullaniyoruz o yaradi birde ayni prima gibi ici sevdi kizim.