Kızlar aşırı ödemim var ben ben değilim yüzüm ellerim ayaklarım şiş, baş ağrısı çekiyorum bir kaç gündür de tansiyonum 14 7 lere çıkıyor aynı zamanda gözümde sineklenme de var gebelik zehirlenmesi belirtileri mi bunlar kontrolüm haftaya acile gitmeli miyim ? 29+4 üz şuanda bu haftalarda normal mi ?