_Minikbaby26_ Kızlar idrarda enfeksiyon cikti acil doktoru ilac yazdi bebege zarari olmaz kullan dedi ben yinede korkuyorum daha once bu durumu yasayan varmi
nevamm1 _Minikbaby26_ kullanmaman daha riskli canım enfeksiyon yükselirse bebeğe zarar veren bir durum muhakkak kullan ilaçlarını.
Pptya _Minikbaby26_ bende kullandım antibiyotik artı tek kullanımlık bı ilaç ama sürekli tekrarlıyor bitmek bilmiyor maalesef kullanın ilacınzi mutlaka zarar olsa Dr vermez zaten😌
_Minikbaby26_ Kızlar bide zimaks diye antibiyotik yazmis ilacin icindeki bilgilendirme kagidinda hamilelikte kesinlikle kullanilmaz yaziyor ben bence kadin doguma danismaliyim