Usnac1995 Kızlar hayırlı akşamlar. Hamile kalmadan önce tahlillerimi yaptırmıştım demirim eksikti ve folik asit almıştım. Hamile kaldığımı öğrendim Demir ilacını hala içmemde bir sakınca varmıdır. Doktora gidemedim daha içsem mi içmesem mi?
Hilal-95 Usnac1995 dolık asit iç 12. Haftadan snra demir başlatıyor doktor ama benm demı değerlerim cok düşüktü banada demir de vermıstı oyuzden doktorun sölemedi daha doğru
Lulikli Usnac1995 ben hamileliğimi öğrendiğimde ferritttin değerim düşük olduğu için ferrum fort içiyordum. Kan verdiğimde(hamileliğimi öğrenmek için) hemşireye sordum bi şey olmaz hatta daha iyi gelir ama miden bulanabilir demişti. Dediği gibi de oldu benim çok midemi bulandırdığı için bırakmıştım
Usnac1995 @Hilal-95 . 12. Haftadan sonra demir düşük olmasada içiliyor, ama benimki zaten düşük olduğu için 12. Haftaya kadar içsem mi bilemedim. Neyse bugün içmiyim doktora sorayım. Teşekkür ederim 😌
Hilal-95 Usnac1995 aynen doktoruna sor cnkü kuzum bana dahılıye hem kan hemde demır vermıstı hamıle olduğum kesın değildi kadın doğuma sor dedi bende gittim sordum sadece demır kullan normalde bunuda vermem ama düşük dedi 12 haftada decavit verdıler kan ilacı onları kullandım hep
Usnac1995 Lulikli bende bulantı falan yapmıyor zaten haftada iki gün alıyorum. Vitamin sonuçta zararı olcağını düşünmüyorum ama içimde rahat etmiyor :)