Glr_123 ben bırakırdım çünkü bez bırakmadan önce biberonu bırakmamız lazım dı ilk gün gece uyanıp ağladı biraz Bi kaç kere uyanıp 2. Gece daha iyiydi 3. Günde çok aramadı çok bağımlıydı çok şükür bıraktı
Önce biberonun ucunu kesip gösterdim eline verdim denedi öyle sonra düşürdüm kırıldı dedim hadi çöpe atalım çöpe attırdım ona sonra çöpten almak istedi çöpü çıkarıp çöpçü götürdü dedim 😂😂yenisini alırız dedim marketten bıraktı şükür sıra bezde bilmiyorum nasıl olcak