Aysencim Kızlar eğilince kasıklarım cok ağrıyor hatta demin birden eğildim hala ağrım var 🥺 24+2 yim. 1.5 sene önce bi sezaryenim olmuştu. Sizde de böyle oluyor mu
Polenpolen52 Aysencim bende 23 haftadayım kasık ta bugun agrı oldu ya, rahım genıslemesınde n normalmıs canım
Polenpolen52 Aysencim sabah sofrayı toplarken oldu banada , ınan erken dogum olucak sandım bırseyde bılmedıgım ıcın, çok korkuyorum ya her hafta bıse olucak dıye 🙁
Aysencim Polenpolen52 ya doktor bana eski sezaryen yerinin bıcak gibi batması normal dedi. Senin ilk bebek mi
Polenpolen52 Aysencim evet canım , yanlız benım karnımda gerildi aksam sonra hepsı gectı bebek cok hareket edıyo baya yukardada hıssettım herhalde rahım gemıslıyo ya