Zehranurmete odalar 2 kişilik diye biliyorum ama tek kişilik oda isteyip belirli bir ücret ödeyerek tek kalabiliyormuşsunuz bende ilk doğumu özelde yaptım belli bir süre özele gittim bunda da ismail sağa tesadüfen gittim cinsiyeti bir doktordan daha duymak için ama doktoru çok beğendiğim için devlete geçtim doktorumu tavsiye ederim ama hastaneyi bende ilk kez deneyimlicem