Bugun tam 5 hafta 5 günlük görünüyoruz birtek sağlık ocağına gitmiştim carsamba günü birkaç hafta sonra bebek görünür o zaman git demişlerdi ama bugun önce kahverengi akıntı daha sonrasında
normal kanamam başladı doktora gittim ve iki gün sonra tekrar gel kan değerin yükselmemiş dış gebelik olabilir dedi kese de görünmüyor 😭 kan değerim 200 küsürler de daha önce böyle yaşayıp sonra değeri yükselen varmı 🤦♀️