İyi akşamlar arkadaşlar öncelikle hasta olan herkese Rabbim şifa versin 🙏🏻 Dün eşimin testi pozitif çıktı. Benim de bu sabah sırt ve boğaz ağrım oldu acile gittik. Acildeki doktor bebeğe bir şey olmaz dedi. Ateşim ve değerlerim normal çıktı, sürüntüye yolladılar. Sonuç pozitif. Kendi kadın d. doktoruma da yazdım Parol ve Coraspin al dedi. İlaçları kullanan var mı veya hamileyken covid olup nasıl atlattınız? Herhangi bir sorun yaşayan olmadı değil mi bebişle ilgili 🙏🏻🙏🏻