DogaCanan Kızlar dünden beri uğraşıyorum. Sizce nasıl olmuş?☺️ Ben çok keyifle yaptım. Malzemelerin yarısı evde vardı onları değerlendirdim. Yarısını da netten sipariş ettim. Daha kapı süsü (makrome) ve takı yastığı var sırada🥰 bence güzel bi meşgale olur Yapmak isteyenlere fikir olsun🌸 https://resimyukle.io/g/YXKn0I9Juv
Klcaysgl DogaCanan Bence çok güzel olmuş canim emeğine sağlik sağlikla giyip kullancağin bebişinle günleri göresin inş 🙏☺️
DogaCanan Clementinee çok teşekkür ediyorum canım🥰 Amin inşallahhh🙏🏻Bebeği için insanın bişeylerle uğraşması çok güzel bişey🤩 Hem vakit geçiriyor uğraşı bulunca daha 29 haftalığız sonuçta😄
DogaCanan sibell777 canım aşırı kolay .. terlik , kurdele , inci falan Alman yeterli … çok keyifli İnan☺️ Silikon tabancasıyla yapıştırdın mı tamamdır😉 nette en ucuzu 75 TL sanırım ama değmez bence kendi yaptığın daha anlamlı ve güzel durur.