zeynepsakr Kızlar 14 haftalık hamileyim. Belimin 2 yanında 2 tane fıtığım var . Ve normal doğuma engel olmasından korkuyorum. Engel mi diye henüz doktoruma sormadım . Aranızda belinde fıtık olupta normal doğum yapan varmı?
Durununannesi46 zeynepsakr bende de sağ tarafta var. ben sordum doktoruma engel değil dedi. Normal istiyorum kısmetse
zeynepsakr Durununannesi46 İnşallah bendede engel değildir. Allahım hayırlısıyla sağlıkla gönlümüze göre versin inşallah🌸