Orhnhlhsn Arkadaşlar merhaba 25 haftalık hamileyim.benim bebeğim aşagıda oldugından sık sık tuvalete çıkıyorum arada kaçırıyorumda yada kaçırdıgımı sanıyorum bikaç gündür bebeğimin hareketleride zayıf çok endişeleniyorum.bu durum normal mi?
muhteriz Bende 25 haftalığım aşağıda değil veya idrar sorunum olmuyor ama benim de 3 gündür hareketleri çok az normaldir diye düşünüyorum her zaman aynı pozisyonda durmuyorlar
Merve88 Benımde bebegım asagıdaydı 34. Haftada Doğum yaptım kendını fazla yormamaya çalış bebegın hareketlerı günü gununu tutmaz zaten akıntı ve sık ıdrarda olan seyler hamılelıkte