Sare1997 polikistik olduğum için düzenli hormon testi alırdı doktorum bekarken de evliyken de beta ya da bakılırdı yanı hayatımda ilk defa böyle geldi test kendimi umutlandırmak da istemiyorum eşime bile söylemedim adet günüm geçince bir daha yaptıracağım inşallah sağlıklı bir şekilde artar