mavi0803 Meraba hanımla 19 haftalık hamileyim ve göbek deliğimin altında yada yanında bazı ağrılar oluyor genelde ayakta olunca olup oturunca geçiyor nedenini bilen varmı sizce bebek ayağına yada başını falan mı koyuyor yada başka bi nedeni varmı?
Duyguzeynep mavi0803 karnın hızla büyüyor ve kasların ayrılıyor ben ondan diye biliyorum canım ben de çok oluyor göbek çevrem sanki yırtılır gibi açıyor ara ara
mavi0803 Duyguzeynep aynı dediğiniz gibi çok canım yanıyor oturunca geçince bende bebek ayağıyla falan itiyor sanıyordum. Ne zaman geçer peki bi bilginiz varmj
Duyguzeynep mavi0803 böyle bi iki saat sürüp geçiyordu benım ki genelde çok yediğimde karnım iyice gerildiğinde oluyordu
mavi0803 Duyguzeynep benimde öyle en fazla bir saat sürüyor ama genelde ayakta fazla kalınca yada yürüyünce