Kızlar ilk gebeliğim de olmayacak gerçi ama insan herşeyi unutuyor ilk gibi oluyor. Bu gebelik testlerinin T çizgisi her markada
A) T’nin hemen altında
B) T’nin solunda C’ye yakın
C) T’nin sağında
😅😅😅😅
Ay nolur şaşı olucam, T nin sanki solunda bi gölge, sağında bi gölge görüyorum şaşı mı oldum bakmaktan onu da bilmiyorum. Yani tamam fabrika çıkış çizgisini görüyor olsam da bu çizgi nerde kızlar😄💟