Ben yaptırdım alexandrite lazerdi. Birçok doktor zararı olmadığını söylüyor. Lazer merkezimdeki estetisyen de sadece kıl köküne kadar inebilecek zayıflıkta bir ışın olduğunu söyledi. İki seans gittim son seanslarımdı zaten şehir değişikliği de yapacağım için gitmek istedim. Şu anda da tekrar çıkmadı artmadı.