Tunasman bende 34+4 benimde çayım çok ağrıyor. İkinci gebeliğim oğlumda her gun yürüyüş yapardım böyle ağrım olmadı ama bu gebeliğim de kızıma hamileyim çayım çok ağrıyor adım atamıyorum. Çok fazla hareketsizlikten sanırım yürüyüş yapmak lazım aslında bol bol yapmadığımızdan pelvis kemiğin fazla açılmıyor. Çocuk olmasa yürüyüş yapardım ama oda var havalar soguk yapamıyorum evde hafif hafif yürüyorum ama ne kadar yürüne bilirse bence bol bol yürüyüş yap benden tavsiye hele ki normal dogum istiyorsan dahada yürü ben oğlumda normal dogum yaptım yürüyüş yapmıştım onda hergun dogum çok tat olmuştu bunda korkuyorum valla Allah yardımcımız olsun canım