Arkadaşlar ben insülin kullanıyorum o yüzden yüksek riskli gebelik diye giriyorlar sisteme şimdi 10 haftalık hamileyim 2 hafta sonra gidecem bu doktor büyük ihtimalle ikili test isteyecek bunu kendi yapar mı yoksa bana perinatolojiye mi git der veya sonuç da bir sıkıntı çıkarsa mi gönderir bilgisi olanlar yazabilir mi