Kızlar ben 5 Ocak da 10+5 kalbi durduğu için bebeğimi kaybettim kürtaj sonrası lekenmem oldu ve 1 hafta sonra adet oldum bugün 5. Günüm bitmişti çok değişik bir akıntım geldi afedersiniz pembe sümüksü gibi hamile olabilir miyim yaşayanlar yardımcı olabilir mi ? Şimdiden tşk ederim.