Baharburak ben yaptırdım 2 li testte herhangi bi sorun çıkmayınca doktorum 3 lü ve 4 lü teste gerek olmadığını söyledi eğer 2 liyi yaptırmadıysanız bence detaylı ultrasona girmeniz yeterli olacaktır çünkü 3 lü teste felan yanılma payı çok oluyomuş kendnizi boşa strese sokmayın detaylı da çocuğun tüm organları incelenicek zaten