Reyhan1453 Kizlar 39 haftalik oldum bugun ogrendim ki kovitim bu sureci nasil anlattiniz benim gibi son dakkada yakalananlar nasil bi surecten ilerledi lutfen destek olun
FusunF Reyhan1453 ben de sezaryen olacaktım geçen carsamba covid olduğumu öğrendim bugün test verdim 7.günüm negatif çıktı şükür 🙏 39+1 haftalığım bende son 6 günüm kalmıştı Bol bol su iç 4-5lt meyve ye canım ballı limonlu sıcak su içtim ben hafif atlattım inşallah sorun olmadan atlatırsın sende 🙏
Ece003 Reyhan1453 bende 36. Haftadayım çok ağır geçirdim Allah yardımcın olsun arkadaşım sağlıkla kavuş bebeğine
Melisaaaa3542 Ben doğuma gitmek için test verdim bi baktım pozitif negatife de dönmüyor lanet bişeydi doğumum ertelendi malesef özelde diye ama devlet olursa ertelenmiyor da bebeği küveze alıyorlarmış
Reyhan1453 Melisaaaa3542 gecen hafta esim pozitifti bende karantinadaydim almadi bu hafta simdi ben pozitifim herlde hic almazlar ama iki haftadir kontrole gitmedim tek dedikleri bisey olursa 112 yi ara daha ne arayan var ne soran
Reyhan1453 FusunF aşısizim ama sukur bende hafif atlatiyorum hatta hic pozitif cikacagini bile dusunmemistik