Seymaben Kizlar napiyosunuz nasil geciyo hafta sonunuz😘varmi aranizda benim gibi erken dogurucakmis hissi olan allah korusun tabi daha 30+2 haftaligim ama nedensiz bi sekilde sanki bi sorun olucakta erken dogurucakmisim gibi geliyor sizinde öylemi🙄
Buseyllzr Seymaben bendede oluyor burdan etkileniyoruz bencede biri post açıyor kasıklarda batma diye bazıları kötüye yoruyor hemen benimde oyleydi erken doğurdum vs okudukça benim pskolijim bozuluyor 🤦😂 onun için öyle başlıklara çok girmemeye çalışıyorum
Deletedmom_7156 Seymaben kuzum bekliyorum hep derdimii 37-38 doğururum inanki tık yok 😅 o haftalarda banada gelirdi öyle bi his gerçi haylen var ama 41 haftaya doğru ilerliyoruz 😅
Polenpolen52 Aycan051415 evet canım aynen bende oyle dusunuyorum keske hıc ındırmeseydım bu programı bastan
Seymaben Aycan051415 valla sanki hic iyle 37-38 leri goremiycekmisim gibi geliyor 🙄girmiyorum halbuki hassas postlara tabi bazilari baslik atmiyor okumus bulunuyorum ama bilemedim🙊
Seymaben Buseyllzr Ozellikle bi anda erken doguma alinanlarin postlari etkiliyor galiba suram agriyor diye doktora gittim doguma alindim diyorlar o agrilarin çoğu bendede oluyor😅😅🙊artik benim yuzumden esimde sen martin basinda dogurursun diyip duruyor
Buseyllzr Seymaben 😂😂 valla bizde aynı 🙈ben daha 21.haftamdayim 27 de 28 de doğurdum diye o kadar çok yorum okudum ki korkumdan eşime dedim maaşın yatınca hemen hastane çantası hazirlayalim ne olur ne olmaz dedim o da diyor silecem o uygulamayı telefonundan 😂😂
Seymaben Buseyllzr benimkiside dese keske bir agrim oldugunda sor bakiyim uygulamadaki kadinlara belki normaldir diyo😅😅😅
Seymaben Oznur35 Ozellikle bu haftaya girmemle dahada cok artti bu his 30 lu haftadayiz diye heralde🙊
Seymaben Deletedmom_7156 ay zaten dogmasin allah korusun daha erken 🙊ama sen dogur artik ki cok surmez gibi hissetim 1-2 gune alirsin kucagina🙊