Sena92 valla sana açık açık dedim ya kışın ortasında doğum yaptım ve o kış hiç kaşe kabanımı giymedim millet sobanın başında kazalar yelek ceketler otururken ben yarım kollu tişört ince yazlık pijama giyerdim daha ne diyim zaten çiş tutma sağa sola dönmek eğilip ayakkabı giymek çömelmek kalkmak yere bişe düştüğü zaman alamamak vs vs bi sürü şey ben şimdi 2.ye 24+0 hamileyim oğlum 2 yaşında ve nefes nefese yasiyorum nefesim artik yetmiyor bilmiyorum 35-38.haftaları görürsem ne mutlu bana 😂😂