Sekerimmm Arkadaşlar 27 haftalık oldum iki gundur bi sag tarafa toplanip sertleşiyor bi sol tarafta ve bicak gbi keskin agri giriyo özellikle sag tarafta agri oluyo neden olur ki durup durup bi taraf sertlesiyo birden agri belime bile vuruyo ara ara
Algorab Sekerimmm agri dediginiz nasil bir agri? Rahmin büyümesine bagli agrilar olabilir.Adet sancisina benzer agrilarsa yalanci sanci olabilir ama haftaniz erken diye düşünüyorum.
em1nece Sekerimmm ben de 35 haftalığım özellikle akşamları sık sık yaşıyorum sağ tarafta sertleşip yükseliyor. Doktoruma sordum hatta poposu o taraftaymış normal olduğunu söyledi nst de sancı da çıkmadı. Ama ben korkuyorum devamlı oluyor ve sertleşmesi canımı acıtıyor baya
bussraozturk Sekerimmm bu durum bende de var canım özellikle yeni uyandığım zaman bi tarafa toplanmış ve sertleşmiş oluyor ama çok önemsemedim hani kötü bi durum gelmedi aklıma açıkçası https://imgyukle.com/i/oblvko