Canimbebegimm41 Merhabalar idrarım da koku var tam olarak adet kanı gıbı kokuyor ve rengı sarı ama koyu sarı degıl o kadar su ıcmeme rağmen bembeyaz degıl idrarı yaparken agrı yada yanma yok korkmalı mıyım başına gelen var mı
Imasleeper Canimbebegimm41 benimde öyle kokuyor mantar enfeksiyonum var ondan olabilir belki sizinde. İdrar yollarımda çıkmadı şükür geçirdim onuda mantarı geçiremiyorum sürekli akıntım var
Canimbebegimm41 tiniminihanim_ aslında 15 gun once ldrar tahlılı verdıgımde lökasit bıraz yuksek cıkmıstı dr o kadar da olur dedı ilaç yazmadı İnsAllah daha kötü bi durum almamıstır ondan korktum
tiniminihanim_ Canimbebegimm41 ilaç vermezse zaten kesin çözümü günlük 2 litre falann şu oluyor hatta yarın doktoruna sorun suyu şu der büyük ihtimal.
Canimbebegimm41 Imasleeper mantar hıc gelmedı aklıma sızede cok gecmıs olsun yarın gıtcem bakalım doktora