Saara1401 Kızlar karantinam yarın bitiyor ama hala öksürük burun tıkanıklığım tat koku kaybım var bir yandan da merak edıyorum negatife döndüm mü diye ikinci testi veren oldu mu kaçıncı günlerde verdiniz
mirage333 Saara1401 ben vermedim. Carsamba günu karantinam bitmisti. Öksürük bogaz ağrısı hala gecmedi
Smyye1B Saara1401 Çok özür dileyerek bişey sormak istiyorum aslında alakasız gibi. Bende şuan karantinadayım fakat karantina sürecinin kesinleşmediği ve takipte olduğum yazıyor Hayat eve sığarda da geri sayım yok sadece riskli olduğum yazıyor sizinde mi böyleydi ? acaba
Gizemmela Saara1401 benim eşim covid benim negatif çıktı ama yinede içimin rahat etmesi için onun karantinası bittiği gün ikimizde gidip test vericez
Mayacm Saara1401 benmde senınkıyle aynı suan durumum eşim bugün gıttı test ıcın yapmamıslar 7.gun diye haftaıcı gel demısler asma o yaptırmıcak gectı cunku benim senınkıyle aynı devam edıyo onun dısında ıyıyım 14 subatta dogumum var
Saara1401 Smyye1B hayır test verdiğim tarihten bugüne kadar gün gün hangi günsem o yazdı bugün son gün olan 7. Gün yazıyor uygulamayı bi güncelleyin isterseniz
KuzeyBabysMom Smyye1B Smyye1B ya benimde aynı şekilde yazıyor kaç kere uygulama sildim yükledim hes kodu sildim yeni aldım hala aynı 🤷🏻♀️
Smyye1B Saara1401 Htccmmvv Gizemmela https://resimyukle.io/r/PwdWgDiJed Hes koduyla karantina sorguladım zaman bu mesaj geliyor uygulamamıda pozitif çıkınca yüklemişim
Oznurkk Saara1401 karantina 7. Gün bitiyor verdim maalesef yine pozitif sanırım yine karantinası oldum 🤷♀️
Aybiketopal Saara1401 benimde yarın bitiyo bu haftaya erteledik sezeryanimi doktoru arayıp sorucam yarın saki kontrole gelmek istiyorum testte vereyim mi diue
Mrv1007 Saara1401 kayınvalidem verdi ikinciye de pozitif çıktı ama aşıları tam olana ikinci pozitiflikte karantina yok
Melisaaaa3542 Bende 6. Gündeyim verdim ama galiba yine pozitif gelecek berbat bişey bilerek pozitifi çıkar çıkarsa da çünkü hiçbir belirti kalmadı
KuzeyBabysMom Smyye1B vallahi ben kaç kere yaptım olmuyor. Siz hastane de yatmış mıydınız. Ben 3 gün hastane de yattıktan sonra tedaviyi reddediyorum diye çıkış yaptım hep o yüzden böyle gözüktüğünü düşünmüştüm
Smyye1B KuzeyBabysMom Yok yatmadım. Neden böyle bilmiyorum hafta içi kontrole gidicem ona göre bilgi verende yok 😔
KuzeyBabysMom Smyye1B bende kontrole gideceğim o yüzden il sağlık müdürlüğünü aradığımda 10unda biteceğini söylediler toplam 14 gün sürüyor karantinam. Ama uygulama üzerinden veya SMS sorgulamasında görünmüyor tabi hala. Sizde arayıp hangi gün bittiğini öğrenebilirsiniz
Smyye1B KuzeyBabysMom Çok teşekkür ederim. Ben sağlık bakanlığından cevap boşuna beklemişim bu kadar. Keşke seni daha erken bulsaymışım 🥰😇