2koftemom -M123- doğum yapma günlerinizdesiniz ger belirtiye dikkat edin 39 5 te nişanım geldi 2 gün sonra 40 0 da doğum yaptım
Rukiyes Muz falan yeyin yediginiz bişeyden olmuştur dpgum belirtisi degil tabiki belinizden kasıklarınıza gelen bi agrı olması lazım ishalle dogumun alakası bile yok
-M123- Rukiyes peki benim şuan belim az ama kasıklarım çok fazla ağrıyor sizce bu doğum belirtisi mi ilk doğumum da
Yusufkerem @-M123- Doğum belirtisi diye okumuştum bende iki gün önce oldum 37+5 deyim, vücut kendini doğuma hazırlıyormuş bağırsaklar temizleniyormuş ,herkeste aynı belirti olucak diye bı kaide yok tabi ama bende de oldu ve iki gündür sancım var 💁🏻♀️
-M123- 2koftemom bendem geçen hafta sarı sümüksü bir akıntı geldi Dr nişan dedi ama bugünlerde çok sancım var
Rukiyes Olabilir herkesin ki aynı degil tabiki belki o agrıyla 1 gün belki belli olmaz gittikce şiddetlenirir 5 6 saat sonra da olabşlir agrınızın şiddetine baglı şimdi inşallah normal dpgum yaparsınız tabikide herkesin tatmasını isterim ama cok basit bi agrı degil malesef belirli aralıklarla giren düzenli aralıklarla gittikce süre azalan ciddi can yakan bi agrı tarifi bile zor dpgum agrısı oldugunu anlarsınız zaten ki dogum yaklaştıkca zaten daha da şiddetlenir bu agrı kimişi 4 5 saatte sürer kiminin daha farklı