ruzgarsmomm görerek almak çok daha mantıklı, hem neden kargo ücreti ödeyesiniz ki. Ben de vatsap üzerinden sipariş verdim başka şehirde olduğum için, biraz geç ve soguk cevaplar aldım. Bir puset örtüsünün modelini gönderdim rengini farklı modelden istedim ama anlamadı ne demek istediğimi, görseldekinin aynısı olur dedi. Bakalım artık ürün güzel gelirse sıkıntı yok.