Serenkrglmz Kızlar 23+3 deyim kaburgalarım, karnım ,kalçalarım çok ağrıyor ne gece uyuyabiliyorum ne gündüz.. Siz neler yapıyorsunuz ağrıların geçmesi için 😒
Polenpolen52 Serenkrglmz bende 23 um , gogus altımda kaburgalarda muhtemelen rahatsız edıcı sızı oluyo bır cozum bulamadım :( gece 17000 kere kalkıyorum ılla wc ıcın yuksek yastıkla uyuyorum birde bacak arama yastık alıyorum rahat oluyor
Serenkrglmz Polenpolen52 bende deniyorum ama yok kalça ağrımdan yastıklar da fayda etmiyor .. Tez zamanda iner inşallah ağrılarımız 🙏🏻
Serenkrglmz Polenpolen52 24-28 hafta arası gel dedi ebe 24. Hafta tetenoz 2. Dozum var 24 de gidip ikisini yaptırmayı düşünüyorum ☺️🌺
Polenpolen52 Serenkrglmz bende aynı 24 te gıdıcem ıkıncı tetanoza, sekee yuklemesını saglık ocagındamı yapacagız