Polenpolen52 Ayse476 bende aynı haftadayım normal canım, ayaktaysan otur yatıyorsan ayaga kalk duzelıyor, bas agrın varmı ,? bende suan cok bas agrısı var
FeriDee Ayse476 zaman kaybetmeden doktora git bence benimde öyle kasılma hissediyodm bazen bebek kendini topluyordu bi yere bnde normal sanıyodum ama ayrıntılı ultrasonda rahim ağzı kısa çıktı erken doğum riskim var yatıyorum o yüzden ihmal etme için rahat olsun
Tazeanne0134 Ayse476 canım dra sor mutlaka ne olur ne olmaz ama eğer herşey yolundaysa bundan sonra yalancı sancıların olur elinden geldiğince dinlen
BMelek Ayse476 yarim saaten daha kisa surede surekli oluyorsa doktoruna gittiginde mutlaka soyle oyle hafife alinacsk bir durum degilmis malesef bende normaldir diye dusunuyordum kendini yorma cok ayakta kalma rahim agzi uzunlugunu olcup doktor gerekli bilgiyi verir
Sibel_l3 FeriDee kaçıncı haftadasiniz bide ölçünüz kaç çıktı, banada aynısını dedi doktor 4cm olması lazım ama 3.8 senin dedi fazla hareketli hayatın olmasın dedi, tam ortada kötü değil ama çok iyide değil dedi