Zberna midende artık gaz reflü yoksa, kaburga altların ağrımıyorsa aşağı inmiş demektir fakat dışardan belirgin bir özelliği yok canım, dışardan anlaşılmıyor, benim 3 çocuğum var ve ben hiçbirinde anlamadım, çünkü birinde göbeğim hâlâ çok yukardayken doktor bebek kanala girmiş dedi, belli olmuyor açıkçası