Merhaba herkese. Ben gebelik şekeri testi yaptırdım ama bir gün öncesinde akşam tatlı yemiştim 2 parça ve jelibon yedim bi kaç tane ertesi gün şeker testi yaptırdığımda da yüksek çıktı. Sınır 135 iken 151 çıktı. Ben sonra ki günler daha dikkat ettim ve şekerimi ölçtüğümde hep normal çıktı. Sizce yüksek çıkmasının sebebi gece yediğim 2 parça tatlı ve jelibon olabilir mi? Lütfen bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi?