Busravezeytin
Busravezeytin En doğru bilgilendirmeyi doktorun yapacaktır elbette. Bende de vardı rahimde kanama alanı önemsenecek büyüklükte değildi. Doktorumuz kesenin çok düzgün olduğunu, bebeğin sağlıklı geliştiğini, bu tarz kanamaları elbette sevmediklerini ancak bazı gebelerde olabileceğini, kendimi zorlamamam gerektiğini, zamanla bebiş ve kese büyüdükçe kanama alanının kapanacağını, hatta bir süre koyu renk lekelenmelerimin olabileceğini söylemişti. Hep diyorum bizler doktor değiliz sadece tecrübelerimizi paylaşarak birbirimizi motive edebiliyoruz, en doğrusunu doktorunuz söyleyecektir. Çok geçmiş olsun 🙏🏼 Sağlıkla miniğinizi kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏼😇