MerveKD Merhaba kızlar, 27. Haftadayım koyu kahverengi lekelenme geldi. Bebekte bir problem olmadığını söyledi doktorum ama ben endişeleniyorum yinede. Böyle bir durum yaşayan var mı?
Loveis16 MerveKD ben 24 ten beri ara ara yaşıyorum 30 Dayım ve doktor hiç bir sorun bulamıyor tek bi doktorlada kalmadım 5 farklı doktora gittim bebek sağlıklı rahim ağzı uzunluğu yerinde bi süre dinlendim yine geldi bende hayatıma devam ediyorum eskisi gibi hormonal olduğuna karar verdik doktorumla en son :)
MerveKD Smilend Benim gebeliğim riskliydi zaten ama şuan bir risk olmadığını söylediler. Yine de yaşayan var mı merak ettim
Smilend MerveKD ben bilmiyorum ama bi yakınımın 30. Hafta da kanaması olmuştu sonra 31 de hafif hafif su gelmiş siz dikkatli olun dinlenin inş birsey olmaz dr unuz sorun görmemiş 🌸🙏🏻
MerveKD Smilend Smilend Evet doktorumda öyle dedi kendimde çalışıyorum eğer problem yaşarsam rapor verip dinlendirecek ☺️