Cankuzusu ben kendi doktoruma çok güvendiğim için o ne derse onu yapardım. Haftanız daha 40’ı geçmemiş, bilemiyorum içerde kaka yapma vs. Gibi bir tehlike olabilir mi diye ama eğer evde kendi sancınızı beklemek istiyorsanız bile bence doktora bunu söyleyin, o size cok daha iyi yol gösterir 💙 sağlıkla gelir inşallah