Nermin_nur1 Aysegulsrky doktor ne diyor canım hani belki bi sebebi vardır ? Progestan falan kullanıyor musun ?
Aysegulsrky Nermin_nur1 progestan kullanıyordum bir hfta önce bıraktım. Yarın randevum var korkuyorum artık. Ne zaman btcek bu durum. Tam bitti diyorum devam ediyo bugun leke gelmedi diyorum kırmızı ya dönüyor
Edanur_Dilek Aysegulsrky benimde aynı canım tam bitti diyorum yine aynı WC ye gitmeye korkuyorum artık ne zaman bitecek bizde rahat hamilelik geçirecegiz acaba 😔🙏🏻
Nermin_nur1 Aysegulsrky o zaman devam etmen gerekebilir canım bende ilk üç ay ağızdan kullandım bıraktım sonra bir iki kere kahve leke oldu plesanta rahme yakınmış doktor tekrar progestan başladı bu sefer fitil olarak alıyorum inşAllah bir an önce düzelir geçmiş olsun❤️
Zeloss Aysegulsrky aynı durumdayım bi an önce lekelenmeler bitsin istiyorum çökmüş haldeyim Allah yardımcımız olsunn
guzelkizannesi Aysegulsrky aynu durumu yaşıyoruz canım 11haftalığım kullanıyorum progestan bugün gene fazla kahve lekelenmem geldi
Edanur_Dilek Medine3868 siz kaç haftalıksıniz ve hangi haftada başladı sizin .Korkuyorum artık ve pskilojimde iyi olmuyor hemen modum düşüyor elimde değil 😔
Aysegulsrky Nermin_nur1 teşekkür ederim 🌺 alttan mi bakıp soledi öle olduğunu. Benim doktorum 13. Hafta oldu hiç birşey demiyo gecicek diyo sadece. Ultrasonda bebeğe bakıyoruz o kadar
Aysegulsrky Zeloss amin vallahi sizinde.. çok bunaldım çok daraldim. Bide düşük riskim var. Bir buçuk aydır yatıyorum
Zeloss Aysegulsrky Bende de var düşük riski inşallah sağ salim kucağımıza almak nasip olur 2 haftadır yatıyorum tuvalet için kalkıyorum bide bol sıvı tüketin doktorum öyle demişti
Nermin_nur1 Aysegulsrky Yok canım normal karından baktı eliyle gösterdi bebeğin eşini Bana Bende gördüm hatta o şekilde gördü doktor
minikmucizem1655 17 haftalık hamileyim bende de lekelenme başladı kızlar.kahverengi akıntı tarzında geliyor ve hafif ağrıda var.4-5gundur yaşıyorum bu durumu progestan başladı doktor ama hala geçmedi ne zaman geçer bilgisi olan aynı durumu yaşayan var mı acaba
Edanur_Dilek minikmucizem1655 ben 7 haftalıkken beri aynıyım progestan kullanıyorum fitil olarak haleda aynı gibi
minikmucizem1655 Edanur_Dilek bende fitil olarak kullanıyorum ama aynı çok stres yapıyorum bi sorun mu var acaba birşey olur mu diye modum düşüyor