Seda_Karakus Kızlar merhabalar 13+5 olduk ara ara sağ kalçamda ağrı oluyor kalçalarım sanki arkadan çekiliyor normal mi sizlerde de oluyor mu? Kız gebelikte öyle oluyor diyolar
Kumdurder Seda_Karakus ya Aynne bendede öyle ama baska bir posta erkek bebek annesi ayni belirtileri hissediyormus kalca agrisi filab
guzel_anne1 Seda_Karakus bende de oldu malesef ve 1 aydan fazla sürdü ama sonra geçiyor hiç merak etme fazla ayakta kalmamaya özen göster ve günlük 1 bardak süt içmeye özen göster hemen geçer inşallaj
Deletedmom_7 Seda_Karakus normalmis bu ağrılar ben doktoruma da sordum kontrole gittiğimde normal dedi.
Hilal2266 8+5 olduk. İki üç gündür otururken ya da yürürken hafif ağrı oluyor bende ama sebebi hamilelik mi bilmiyorum.