Kızlar merhaba ,
Ocak ayında 9 gün erken regl olmuştum şubat beklenen adet tarihi 4 şubat gösteriyo program 29 günde bir olurum regl normalde ama 3 aydır korunmuyoruz biraz düzensizleşti neyse 5 gün geçti adetim ve 4-5 gündür regl olcak ışım gibi sancılarım bel ağrım ve artan beyaz akıntım var durumu yaşayıp hamiş olan var mı?? 1 hafta geçsin öyle test yapim dedim umutlanmak istemiyorum 😇