Tmrelmas Kızlar sadece kasıklarda ki sancı batma doğum sancısı olabilir mi öyle olup doğum yapan var mı
Bebiscann Tmrelmas bebeğinde karnında sertleşmesi gerekiyor canım, bende 3 çocukta da öyle oldu hiçbir belirti olmasada bebek muhakkak sertleşti karnımda, tek kasiktaki enfeksiyon olabilir canım, ama belki doğum sancısı da olabilir bence bi hastaneye git