Ceyduygu Merhaba kızlar herkes gibi bende doğum hikayemi yazmayı çok istiyordum 😊 39+1de kanamam oldu önce çatı muayenesinden oluşan bir kanama olarak düşündüm sonra sancılarım olunca sabah 9 gibi hastaneye gittik sadece 1 cm açılmam vardı bebeğin kalp atışları biraz zayıftı beni yatırdılar takibe almak için sonra kalp atışları düzeldi ama hareket azlığı başladı aksam 8 buçukta beni doğumhaneye götürdüler anlattılar hareket yetersizligi var suni verip doguma alacağız seni eğer kalp atışlarında tekrar zayıflik olursa acil sezeryana alacagiz dedi. Bu arada ben devlet hastanesine gittim doğumda sıkıntı olabilecegi icin riske atmak istemedik. Sonra ben annem ve esimle konustum iki göz iki ceşme ağlıyorum suni sancı istemiyorum benim daha 1 haftam var diye eşim özele gidelim sezeryana alsinlar dedi annem müsade etmiyo illa normal yapacaksin diyo. Annem eşimi ikna etti eşimde o ara beni ikna etti nasil oldu anlamadim 😂 aksam 9da suni sanciyi vermeye basladilar 22 ağustos sabah 04:25te doğdu oğlum cok zor bir doğumdu 7,5 saat sancı cektim makata kadar dikişim var hem içten hem dıştan ama yinede iyiki normal yapmışım diyorum hemen oğlumu gördüm ayaklanabildim biraz süt problemi yaşıyoruz onunda yorgunluk ve uykusuzluktan olduğunu düşünüyoruz yarın çıkacağım hastaneden insallah düzelir diye umuyorum 😊 uzun oldu biraz ama normal dogumdan korkmayın inanın gelip geciyo şimdi hala inanamiyorum dogurduğuma 😂 Rabbim hepinize kolay doğumlar sağlıklı evlatlar nasip etsin 🙏
Muhammedamine Ceyduygu Hayırlı sağlıklı mutlu ömürleri olsun inşallah 😌 Aminnn iniallah darısı başımıza 🤲🏻
Minikanne06 Duygucumm bu mutlu anların hep sürsün kuzum evladın eşinle bir ömür sağlıklı mutlu huzurlu bi hayatın olsun 🌺❤❤