Mnur canım gerçekten insanları takmadığın zaman mutlu olmaya başlıyorsun. Mesela bazı arkadaşlar isim önerisi için post açıyorlar altına yorum da yok o güzel değil ben bunu daha çok seviyorum diyor ya kız senin hangi ismi beğendiğini sormuyor ki bu isim uyumlu mu diye soruyor uyumlu yada pek yakıştıramadım de fikir sunuyorsan sun geç. bu olursa daha güzel diyor kızın postta açtığı isimle uzaktan yakından alakası yok. Velhasıl Allah nasip eder de Bi gün o günleri yaşarsak burdan bile kimseye sormayı düşünmüyorum insanın gardını düşürüyorlar. Yani saygısızlık olarak algılanmasın ama benim evladının ismine buradaki insanlar mı karar verecek fikir alışverişi yaparım belki ama bu isim olur mu demem. Hüyük konuşmak istemiyorum ama insanlar böyle maalesef. Sana tepki gösterenlere de biz böyle uygun gördük de geç yoksa çok yıpratırlar seni
Bu arada gayet güzel ve kolay söylemesi sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah 💜