Asyagiller Çarşamba günü spinal sezeryan oldum, cumartesi pazar iki gündür de ödem topladım, yaşayanlar nasıl geçti bu ödem ???😩
Defnemmmmmm Asyagiller bende çarşamba sezeryan oldum ödem oldu heryerim ve daha dün indi hergün duş alıp duştan çıkınca ayaklarıma soğuk suyla şokladım indi canım