Gzmlerce Merhaba 28 haftalik bebegim gun icinde az hissediyorum sabah karsi baya oynadi oynadi saat 12 gibi oynadi bidaha yok harektleri saymam gerekiyor mu endiseleniyorum 😞😞😞😞😞 onun haricinde ara ara toplanip duruo ama donme. Yada hareket yok
Fadmet Gzmlerce ben de 28de baya hareket azlığı yaşadım ve çok korktum. Birkaç gün çok sakin hareket etti. Şimdi 29zuz iki gündür daha iyi çok şükür. Sizinde düzelir inşallah iyidir bebeğiniz ama saatlerce hareket hissetmezseniz mutlaka doktora görünün 🙏🏻🌼
elifinilki27 Gzmlerce Bazen bende korkuyorum dürtüklüyorum uyanıp bana tepki veriyo yoksa bende endişelenirdim
Mihriballim Birazcık karnınızı dürtün rahatsız edin uyansın azıcık sallayın falan uyanır uyuyodur benimde geçen hafta öyle oldu iki gün baya korktum ama bu haftalarda belliki oluyor
Kbraa1221 Artık kendi uyku düzenini oluşturduğu için hareket azalması normal uyuyordur. Hiç stres yapmayın bir kaç gün hiç hareket etmezse içinizi rahatlatmak amaçlı doktora gidebilirsiniz 🥰