Arkadaşlar şimdi kahvaltıdan 1 saat sonra tokluk şekerimi ölçtüm 151 çıktı yüksek sonra 8-9 dakika sonra bir daha ölçtüm 123 çıktı? 123 te normal bir değer. Hangisini baz almalıyım sizce? 1 haftadır bütün değerlerim güzel gidiyordu bugün 3 kaşık helva attım ağzıma sadece ya 😔