mLcLk merhaba, o haftalarda bendede kabızlık olmuştu. Kayısıyı kaynat, suyunu ılıştır iç, sonra o kayısı ye demişti doktorum. Onu yapamadım. Ama kırmızı erikle yeşil eriği ard arda tükettim anca öyle geçmişti. Ama kabızlık birçok hamilelikte oluyormuş. Öyle biliyorum. Sakın korkma güzel anne adayı 🙏 geçmiş olsun 🌸